WORLD EMPLOYER BRANDING DAY 2017
09 Jan 2017

WORLD EMPLOYER BRANDING DAY 2017

Employer branding, czyli planowa budowa marki pracodawcy, jest coraz częściej postrzegany jako obszar strategiczny. Firmy mają coraz większą świadomość, iż działania te w obecnych czasach to po prostu konieczność. Dla wszystkich odpowiedzialnych w firmach za ten obszar oznacza to konieczność podnoszenia kompetencji, ciągłe poszukiwanie inspiracji do tworzenia ­­kampanii wizerunkowych czy rekrutacyjnych, obserwowanie zmian i trendów m.in. w social media, podglądanie i czerpanie od najlepszych.

 

Dlatego już dzisiaj warto zarejestrować się na jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń employer brandindgowych na świecie: WORLD EMPLOYER BRANDING DAY 2017. To fantastycznie zapowiadające się spotkanie specjalistów zajmujących się EB odbędzie się 27-28 kwietnia 2017 w pięknym każdej wiosny Budapeszcie.

Zarówno agenda, jak i prelegenci dają gwarancję, iż będą to 2 dni pełne nowych idei, networkingu i inspiracji, oraz wielkiej porcji praktycznej wiedzy na światowym poziomie. Swoimi doświadczeniami podzielą się znakomici specjaliści, wśród których będą m.in.:

– Caoimhe Shepherd, Employer Brand Manager EMEA, Facebook

– Neil Chivers, Employer Brand & Marketing Manager, Virgin Media

– Lindsay Ross, Director, Global Employer Branding &Internal Communications, Tommy Hilfiger

– Brett Minchington, Chairman/CEO, Employer Brand International

– Helena Sjöberg, HR Lead Microsoft Sweden, Microsoft

– David Green, Global Director, People Analytics Solutions IBM

– Charu Malhotra, Head of Global Employer Branding & Talent Attraction, Ferrero

– Marlene De Koning, Senior Solutions Consultant & Teamlead, LinkedIn

– Anita Zvezdovics, Employer Branding Lead, Tata Consultancy Services

– Will Innes, Vice President, Cielo

Agenda konferencji skupia się wokół najważniejszych obecnie dla EB tematów, wśród których będą m.in. takie obszary jak strategiczna rola EB, integracja i zarządzanie doświadczeniami kandydatów, pracowników i klientów, analityka oraz ROI, konkurowanie o talenty w poszatkowanym cyfrowym świecie, sztuczna inteligencja, budowa umiejętności jako liderów zmian, trendy i przyszłość EB.  Konferencja to nie tylko prelekcje i wykłady. Cały event składa się z czterech wydarzeń, które zapełnią uczestnikom czas od rana do późnego wieczora: międzynarodowy szczyt Employer Branding (cały dzień), cocktail party, networkingowy rejs po Dunaju oraz lunch uczestników i partnerów krajowych.  Partnerem Krajowym tego wydarzenia jest polska agencja BrandandPeople, dzięki której można zarejestrować się na World Employer Branding Day 2017 ze zniżką w wysokości €100. Wystarczy podczas rejestracji https://www.eventbrite.com/e/world-employer-branding-day-27-28-april-2017-tickets-28882303748 podać kod promocyjny: brandandpeople. 

Więcej informacji o World Employer Branding Day: http://brandandpeople.pl/inspiracje_world-employer-branding-day-2017/

 

 

Brandandpeople to polska firma, której celem jest wspieranie przedsiębiorstw i organizacji w zakresie budowy silnej i nowoczesnej marki pracodawcy. Firma oferuje działania we wszystkich obszarach employer brandingu, począwszy od badań i analiz, poprzez tworzenie EVP i strategii, po kampanie employer brandingowe. Klientami firmy są zarówno międzynarodowe koncerny jak i podmioty krajowe. Jako jedyna polska agencja należy do międzynarodowej sieci OneAgent Global. Dzięki temu uczestniczy w projektach międzynarodowych, jak również trzyma rękę na pulsie trendów i zmian w zakresie employer brandingu.

www.brandandpeople.pl