|

BENEFITS FESTIVAL – II edycja

BENEFITS FESTIVAL  to już drugie spotkanie liderów rynku produktów i usług benefitowych z osobami odpowiedzialnymi za politykę świadczeń pozapłacowych w firmach.

Rynek pracy w Polsce coraz bardziej kieruje się w stronę pracownika. Firmy muszą bardzo intensywnie zabiegać o nowe kadry i  kreować nowatorskie sposoby zatrzymania talentów. Jednym z elementów, które wykorzystuje się w walce o pracowników są benefity. Czy jednak każde świadczenie pozapłacowe spełnia dobrze swoją rolę? Co może być atrakcyjnym czynnikiem motywującym, a co jest normą charakteryzującą dobre środowisko pracy?  Jak dobrze wydać pieniądze na okazjonalne świadczenia pozapłacowe związane ze Świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem?

Odpowiedzi na powyższe i inne pytania dotyczące świadczeń pozapłacowych będziemy szukać wspólnie z partnerami i uczestnikami jesiennej edycji BENEFITS FESTIVAL  już 5 października 2017r. w Warszawie.

Wydarzenie zgromadzi z jednej strony firmy oferujące różnego typu produkty i usługi benefitowe, a z drugiej – decydentów z firm, którzy odpowiadają za budowanie polityki benefitowej dla pracowników.

BENEFITS FESTIVAL to spotkanie o charakterze targowo-konferencyjnym, złożone z kilku elementów:

  • BENEFITS EXPO – kilkadziesiąt firm oferujących produkty i usługi benefitowe
  • BENEFITS FORUM – rozmowy o budowaniu polityki benefitowej, dobrych praktykach i kwestiach formalno–prawnych, wystąpienia autorytetów z dziedziny wynagradzania, motywowania, wykorzystywania benefitów
  • BENEFITS AD CHANNEL – wystąpienia eksperckie i dobre praktyki, prezentacja produktów benefitowych Partnerów
  • BOOK OF BENEFITS 2017 – wszystko o rynku benefitów w Polsce.
  • BENEFITS CHRISTMAS TIME – specjalna strefa świątecznych benefitów

 

5 października 2017 – ‘Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy’ Warszawa
Organizator: Link Concept Sp. z o.o.

Informacje: www.benefitsfestival.pl