Forum Prawo Pracy
Forum Prawo Pracy poświęcone będzie aktualnym regulacjom oraz planowanym zmianom przepisów z zakresu prawa pracy. Prezentowane zagadnienia i poruszane tematy poparte będą o liczne case studies oraz najciekawsze praktyki rynkowe przedstawiane przez osoby z bogatym doświadczeniem i chęcią do dzielenia się swoją wiedzą!
Zagadnienia, które będą poruszane na Forum Prawo Pracy
- Jak egzekwować przestrzeganie zakazu od pracowników?
- Jakie konsekwencje można wyciągnąć wobec pracowników naruszających zakaz konkurencji albo dopuszczających się nieuczciwej konkurencji?
- Jakich informacji można żądać od pracownika pozostającego w konflikcie interesów?
- Co może zrobić pracodawca w celu zapobiegania/przeciwdziałania konfliktowi interesów?
- Jakie jest ryzyko zmiany kwalifikacji umowy o dzieło i umowy zlecenia?
- Jakie są nowe obowiązki dla zleceniodawców związane z wprowadzeniem stawki minimalnego wynagrodzenia
- Jaka odpowiedzialność i obowiązki ciążą na pracodawcy w przypadku mobbingu i dyskryminacji
- Jak efektywnie zarządzać czasem pracy i nadgodzinami
Udział w wydarzeniu stanowić będzie doskonałą okazję do uzupełnienia wiedzy o aktualny stan prawny, dobre praktyki oraz do wzajemnej wymiany doświadczeń z pozostałymi uczestnikami.
Spotkanie będzie obfitować w liczne inspiracje i nowe pomysły.
Zachęcam do aktywnego udziału w prelekcjach i życzę owocnego udziału w Forum!
Informacje organizacyjne
Organizator: Puls Biznesu
Kontakt: e-mail: szkolenia@pb.pl, tel: 22 333 97 77
Forum odbędzie się 7-8 czerwca 2017r.
Więcej na temat organizatora konferencji Forum Prawo Pracy znajdziesz tutaj.
Przeczytaj też:
Nowelizacja ustawy o pracy tymczasowej – z czym muszą liczyć się pracodawcy?