Konferencja I Love Marketing
Konferencja I Love Marketing odbędzie się w dniach 13-15 marca 2019 w Warszawie
Wydarzenie potrwa ponownie aż trzy dni – 13 marca odbędzie się druga edycja ciepło
przyjętego dnia I Love Influencer.
Organizatorem wydarzenia jest firma Sprawny Marketing.
Event będzie aż trzydniowy:
- 1 dzień – I ♥ Influencer (13.03)
2 dzień – I ♥ Marketing (14.03)
3 dzień – I ♥ Social Media (15.03)
Do kogo adresowana jest Konferencja I Love Marketing?
Wydarzenie adresowane jest do marketerów i przedsiębiorców, a także pozostałych osób
zainteresowanych tematyką szeroko pojętego marketingu internetowego. Głównym
założeniem będzie przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy opartej na skutecznych
rozwiązaniach realizowanych już w polskich przedsiębiorstwach. Będzie to zastrzyk
praktycznej wiedzy podany w formie 18-minutowych prezentacji.
I Love Marketing promuje wiedzę z zakresu:
- Social Media Marketingu,
- Content Marketingu,
- Mobile SEO,
- E-Mail Marketingu,
- Marketingu Lokalnego,
- Marketing Automation
- Storytellingu,
- Budowania Marki,
- Analityki Internetowej
Co wyróżnia konferencję I Love Marketing?
Konferencja I Love Marketing to jedyna konferencja, ktróa dopasowała do potrzeb i wymagań osób związanych z działaniami marketingowymi.
Dodatkowo wiedza zostanie przekazana w formie case studies i praktycznych przykładów!
Co wyróżnia I love Marketing i sprawia, że jest to konferencja, na której trzeba być?
🎯 ZERO sprzedażowych prezentacji – płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a
wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny.
🏅Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy.
Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej
głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
🎁 Ty również możesz wziąć udział w grywalizacji między uczestnikami i zdobyć cenne dla
marketera prezenty!
📲 Prezentacje na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz
robić notatki na konkretnych slajdach.
💰 Płacisz 470 zł netto, dzięki czemu koszt wysłuchania jednego eksperta to jedyne 24
złote.
Zobacz listę prelegentów na konferencji
- Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster)
- Radek Kotarski (Polimaty)
- Maciej Budzich (Mediafun)
- Karol Paciorek (Impoderabilia)
- Dagmara Pakulska
- Kamil Natil & Rafał Myśliński (Suchar Codzienny)
- Marcin Radziwoń (Grupa Spryciarze)
- Michał Sadowski (Brand24)
- Magdalena Urbaniak (Tractormania.pl)
- Kamil Bolek (Lifetube)
- Dawid Szczepaniak (VML)
- Magdalena Urban (Urban Jungle)
- Marek Gonsior (Agata)
- Adrian Gamoń (Social Frame)
- Szymon Lisowski (Socjomania)
- Wincenty Kokot (GoldenSubmarine)
- Wojciech Kardyś (GoodForYou)
- Rafał Masny (Abstrachuje TV)
- Tomasz Miller (Miler Spirits&Style)
- Tomasz Manikowski
- Maciej Lewiński
- Piotr Bucki
- Kamil Kozieł (PrezART)
- Paweł Tkaczyk
- Paweł Sala (Freshmail)
- Barbara Stawarz-Garcia
- Michał Kasprzyk (Biuro Mówców Spice)
- Janina Bąk (JaninaDaily)
- Tomasz Palak (Profit Plus)
- Jakub Biel (X-kom)
- Artur Jabłoński
- Bartłomiej Rak (Socjomania)
- Maciej Wróblewski & Kamil Modzelewski
- Anna Ledwoń-Blacha (More bananas)
- Michał Matysiak (Invest Studio)
- Sylwia Dąbrowska (Teacherka.pl)
- Marcin Maj (H 2 0 Creative)
Przed nami ogłoszenie kilku gości specjalnych, które nastąpi wkrótce
Do zobaczenia w dniach 13-15 marca.
Zobacz podobne wydarzenia na stronie organizatora tutaj.
Przeczytaj też:
- Snapchat w marketingu – budowanie wizerunku firmy
- Jak dyskryminuje się kobiety w branży reklamy i marketingu?