Nabór zgłoszeń do III edycji konkursu EB Kreator
Do 30 listopada przyjmowane są zgłoszenia do III edycji konkursu EB Kreator organizowanego przez GoldenLine. W ramach konkursu firmy mogą zgłaszać zrealizowane projekty z zakresu employer brandingu, w tym marketingu rekrutacyjnego.
Co roku do konkursu zgłaszanych jest ponad 70 kampanii, co sprawia, że EB Kreator jest największym i najważniejszym z wydarzeń branży employer branding w Polsce.
Co jest celem III edycji konkursu EB Kreator?
Celem konkursu EB Kreator jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz zainspirowanie pozostałych firm do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy.
– EB Kreator to znakomita okazja, aby pochwalić się osiągnięciami w obszarze budowania marki pracodawcy. To też wysoki poziom merytoryczny wydarzenia i oskarowe emocje – tłumaczy Szymon Motławski z Pracowni EB GoldenLine. – Statuetka i tytuł EB Kreatora są również docenieniem pracy całego zespołu odpowiedzialnego za realizację działań employer branding – dodaje Motławski.
W tegorocznej edycji konkursu projekty mogą być zgłaszane aż w siedmiu kategoriach: Zakładka Kariera, Ogłoszenie Rekrutacyjne, Kampania w Social Media, Akcja Rekrutacyjna, Kampania EB, Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne oraz Wewnętrzna kampania Employer Branding.
To już trzecia edycja konkursu, w latach ubiegłych nagrodzeni statuetką czy wyróżnieni nominacjami zostali m.in. PZU, Clearcode, Fenomem, IKEA, Merix Studio, Cupsell.pl, Connectis, Netguru, Ceneo, Home.pl, Nokia, Grupa Żywiec, Orange, Modelez.
Co należy zrobić by wziąć udział w III edycji konkursu EB Kreator
By wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na www.ebkreator.pl oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Zgłoszenia przyjmowane są do 30 listopada 2016. Udział w konkursie jest bezpłatny.
O wyborze zwycięzców zadecyduje Jury w składzie: Małgorzata Wojciekiewicz (GoldenLine), Zyta Machnicka (Lightness), Urszula Płosarek (www.outofbox.pl), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Adam Wąsik (GoldenLine) oraz Rafał Glogier-Osiński (Grafton Recruitment).
Ogłoszenie laureatów i wręczenia statuetek odbędzie się w styczniu podczas uroczystej gali.
Konkurs EB Kreator patronatem medialnym objęły m.in.: GazetaPraca.pl, HRstandard.pl, Gazeta.pl, Lightness, osobyzasoby.pl, Gazeta Wyborcza, EmployerBranding.pl, PRoto, SocialPress, MarkaPracodawcy.pl, HRNews.
***
GoldenLine to wiodący serwis rekrutacyjny, oferujący usługi z zakresu rekrutacji i employer branding. Kandydatom dostarcza oferty pracy, możliwość założenia profilu zawodowego oraz informacje o ocenach pracodawców. Pracodawcom oferuje rozbudowane usługi rekrutacyjne, zarówno możliwość zamieszczenia ogłoszenia o pracę jak i dostęp do Wyszukiwarki Kandydatów. GoldenLine wspiera firmy w obszarze employer branding poprzez doradztwo i szkolenia, możliwość założenia Profilu Pracodawcy jak i kampanie wizerunkowe na portalu.
Kontakt dla mediów:
Anna Częścik
Communications Manager
Tel. +48 505 618 595
Przeczytaj też:
Wyniki konkursu EB Kreator 2016 organizowanego przez GoldenLine