Raport „Sztuczna inteligencja w rekrutacji pracowników”
Platforma Emplocity jest dostawca inteligentnych rozwiazań dla różnych obszarów biznesowych. Firma ostatnio przeprowadziła ankietę na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w rekrutacji.
Jak wygląda popyt na sztuczną inteligencję w procesach HR? Czy AI zastąpi człowieka?
Co sądzą o AI i czego potrzebują ankietowani przedsiębiorcy dowiesz się z danych opublikowanych przez Emplocity.
Wyniki badania przeprowadzonego przez Platformę Emplocity.
Największą barierą jest brak informacji o istniejących na rynku rozwiązaniach wspomagających proces rekrutacji. Otrzymane z badania dane wyglądają następująco:
45% badanych za główną przeszkodę we wdróżeniu nowych technologi w swojej firmie podaje brak informacji o istniejących rozwiązaniach w tym zakresie.
- 72% pracodawców uważa,że potrzebuje wsparcia nowych technologii w docieraniu do kandydatów
i pozyskiwaniu ich aplikacji. - 44% ankietowanych uznało, że największym problemem jest brak informacji na temat nowoczesnych rozwiazań wspomagającyh proces rekrutacji
- 27% ma problem z analizą i selekcją otrzymanych zgłoszeń
- 27% ma problem z udzielaniem informacji zwrotnej
- 24% z przeprowadzaniem drugiego etapu selekcji
Emplocity proponuje nowe technologie na rekrutacyjne wyzwania
Umacniający się rynek pracownika wymaga od rekrutujących sprawnie przeprowadzanych działań rekrutacyjnych, doskonale dopasowanych do preferencji grup docelowych. Wdrożenie nowych technologii w obszarze zarządzania procesami HR ułatwia przyciąganie talentów do firmy. Tymczasem, zaledwie 15% pracodawców wprowadza regularnie tego typu rozwiązania i jest otwartych na nowe, innowacyjne pomysły z tej dziedziny.
Głosy badanych pracodawców są podzielone, co do wykorzystywania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w procesie rekrutacji. 43% ankietowanych nie korzysta i nie widzi potrzeby wdrażania
tego typu rozwiązań w kontekście swoich działań rekrutacyjnych. Z kolei 34% badanych dostrzega
dla nich potencjał w swojej organizacji, chociaż obecnie nie miało z nimi do czynienia. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe są znane 11% badanych pracodawców, którzy planują także wdrożenie tego typu rozwiązań w przyszłości. 3% pracodawców deklarowało korzystanie z nich już w czasie udziału w badaniu.
Sztuczna inteligencja zamiast rekrutera?
Uczestnicy badania uznali jednak, że sztuczna inteligencja nie zastąpi rekrutera w komunikacji
z kandydatami (kontakt telefoniczny, e – mail, kontakt osobisty). — Nasza analiza wykazała, że jedynie
5 proc. rekruterów obawia się wprowadzenia nowych technologii w HR. W przyszłości sztuczna inteligencja nie zastąpi ich na stanowiskach, ale pomoże w pracy. Zautomatyzowane zostaną powtarzalne czynności związane z identyfikacją, wstępną analizą i dotarciem do pożądanych kandydatów. Obecnie takich rozwiązań pojawia się coraz więcej. W Polsce jednak HR-owcy pracowali dotychczas głównie tradycyjnymi metodami. Dopiero teraz zmuszeni są nadrabiać zaległości, bo wymusza to na nich rynek pracownika
i nowe nawyki komunikacyjne pokoleń Y i Z. Firmy rywalizują o talenty, a młodzi funkcjonują na skraju offline i online, oczekując coraz bardziej przemyślanych rozwiązań — wyjaśnia Jacek Krajewski, Menedżer ds. Rozwoju z Emplocity.
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe – czy warto?
Dlaczego warto sięgać po narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe w procesie rekrutacji? Uczestnicy badania ,,Sztuczna inteligencja w rekrutacji pracowników” wskazali na szereg zalet tego typu rozwiązań, które mają szansę zwiększyć efektywność procesów rekrutacyjnych, eliminując część błędów, które zdarza się popełniać rekruterowi.
– Chodzi głównie o odporność na stres i zmęczenie, jak i na podświadome (czasem świadome) uprzedzenia i różnego rodzaju błędy poznawcze wobec potencjalnych pracowników, wynikające z ich płci, wieku
czy też pochodzenia. W założeniu ma to umożliwiać wybór kandydatów na podstawie ich kompetencji
i umiejętności – mówi Krzysztof Sobczak, współtwórca i prezes Emplocity.
Sztuczna inteligencja za 5 lat
Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji znajdują sobie coraz więcej miejsca w różnych branżach
i obszarach. 54% badanych przez Emplocity uważa, że w perspektywie najbliższych 5 lat maszyny wyręczą człowieka w zadaniach, w których są zwyczajnie efektywniejsze zwiększając w ten sposób wydajność ludzi. Temu poglądowi przeciwstawia się głos 41% ankietowanych, którzy uważają, że wykorzystanie sztucznej inteligencji w rekrutacji i selekcji nadal będzie kształtowało się na niskim poziomie. Nieliczni są zdania,
że maszyny zastąpią pracę człowieka i przyczynią się do wzrostu bezrobocia w grupie pracowników
działów HR.
Raport można za darmo pobrać ze strony dostawcy oprogramowania
Zachęcamy do zaopiniowania produktu i podzieleniem się własnymi odczuciami i efektami stosowania EcoSlim, pod artykułem. Przykładowe komentarze użytkowników: Paulina z Łodzi W ciągu 3 miesięcy udało mi się zrzucić 22 kg! Rozumiecie to? Ludzie mnie teraz nie poznają i oczywiście musiałam zmienić całą swoją garderobę, co zrobiłam z radością! Chudłam dzięki EcoSlim, znajomy mi to polecił, po wycieczce za granicę. http://przegladtowarow.com/krople-eco-slim-odchudzanie-opinie-uzytkownikow-dawkowanie-cena-polsce.html Berlin 18.01.2017 r. W przypadku „ Eco Slim ” mamy do czynienia z opracowanym przez naukowców i wielokrotnie przetestowanym produktem, który poprawia wygląd i może spowodować utratę masy ciała od 10 do 12 kg miesięcznie. Zawarte w nim naturalne składniki mają pozytywny wpływ na przewód pokarmowy i metabolizm.
Produktu nie znajdziesz także na Allegro oraz Ceneo, ale jego wprowadzenie do sprzedaży właśnie na tych portalach to prawdopodobnie kwestia czasu, gdyż jest to krem nowy i jeszcze mało popularny. Aktualna cena, jaką trzeba zapłacić za krem to 159 zł . Niestety nie podano wielkości opakowania. Maxi Size – opinie konsumentów. Opinie o kremie Maxi Size są różne . Część mężczyzn twierdzi, że środek ten poprawia libido i ma realny wpływ na powiększenie penisa . Część jednak przyznaje, że nie zauważyło żadnych efektów po jego stosowaniu . http://vozbujdenie.com/krem-maxisize-w-polsce-najlepsze-recenzje-i-wyniki-jak-stosowac-i-jak-zamawiac.html Najważniejsze korzyści, płynące ze stosowania Titan Gel: poprawa sprawności seksualnej, zwiększa wytrzymałość całkowita kontrola nad wytryskiem – przedłużony stosunek wysokie libido, o dowolnej porze od 3 do 5 centymetrów większy penis w maksymalnym wzwodzie większa wrażliwość na bodźce zapewnia satysfakcję ze zbliżeń – zarówno dla niej i dla niego. Titan Gel jako wyjątkowo poręczny i łatwy stosowania, a zarazem bezpieczny w swej skuteczności, gdyż nie powoduje żadnych skutków niepożądanych.
Le cause fondamentali dell’ obesità , o comunque della presenza di grasso in eccesso nell’organismo, sono molteplici e spesso si riconducono a due grandi filoni: uno squilibrio ormonale o uno squilibrio energetico tra le calorie che vengono ingerite e quelle che realmente vengono consumate.
Il risultato spesso è aberrante, con accumulo di grasso in varie parti del corpo ed un aumento spropositato del peso.
Per fortuna al giorno d’oggi esiste un prodotto in grado di risolvere il problema del sovrappeso in modo facile e veloce, senza dire di no a quello che più vi piace: Fito Spray !
Fito Spray (sito ufficiale) è un mix di componenti attivi, ricco di estratti vegetali sapientemente calibrati che aiutano ad eliminare l’eccesso dei liquidi nei tessuti e a rimodellare la tua silhouette.
Fito Spray , per i suoi componenti naturali, è un prodotto ipoallergenico , senza alcuna controindicazione, ad azione fortemente snellente e rimodellante. whiteproduct.com Kako onda znati da li proizvod zaista vredi tog novca koji dajemo?
Prosto, proverite bilo koji forum sajt, i pratite iskustva ljudi. Njihovi komentari će vam reći da li je Fito spray dovoljno dobar. Forum sajtovi su uvek bili mesta gde su se ljudi skupljali i gde su ti isti ljudi delili iskustva i mišljenja, do te mere da ćete zasigurno znati u šta ulazite.
Pritom, sam Fito spray ostavlja iza sebe pozitivne utiske, stoga će i sami komentari ljudi biti pozitivni . Ali ako želite, proverite i sajtove i društvene mreže, jer je uvek dobro uveriiti se. http://whiteproduct.com/german Daniela von White Product