newsletter
[contact-form-7 404 "Not Found"]

SingularityU Poland Global Impact Challenge 2019

53
[social_warfare]

Termin zgłoszeń do konkursu SingularityU Poland Global Impact Challenge 2019 wydłużony – startupy mają czas na aplikowanie do 20 września. 

Spełniając liczne prośby firm technologicznych chętnych do wzięcia udziału w konkursie, Digital University – organizator polskiej edycji Konkurs Global Impact Challenge wydłużył termin zgłaszania wniosków. Powracający z urlopów młodzi startupowcy mają o co powalczyć – oprócz nagród w postaci zaproszenia do programu inkubacyjnego w Dolinie Krzemowej oraz zaproszenia do trzeciej edycji InCredibles Sebastiana Kulczyka, udział  w największym w tej części Europy konkursie to nieprawdopodobna szansa, doświadczenie i wejście do globalnej sieci kontaktów, które mogą przyczynić się do olbrzymiego skoku
w rozwoju firmy. 

Z takiej szansy skorzystali laureaci ubiegłorocznej edycji: Marcin Kostrzewa i Wojciech Daniło, z projektem Luna, radykalnie skracającym drogę od koncepcji do rezultatu w przetwarzaniu danych. Podobnie jak drugi zwycięski projekt: InteliclinicKamila Adamczyka, dedykowany hamowaniu komórek glejaka wielopostaciowego mózgu, doczekał się realizacji w ramach nagrody głównej – programu akceleracyjnego Global Startup Program w Dolinie Krzemowej.

Projekt (Global Startup Program) to dwa miesiące, przez które każdego dnia dociera do nas ogrom informacji i porad bezpośrednio od światowych ekspertów w swoich innowacyjnych dziedzinach (…). Nasz projekt od czasu wizyty w USA nabrał rozpędu – podkreśla Kamil Adamczyk. Firma po udowodnieniu, iż opracowana przez nich metoda hamuje wzrost komórek nowotworowych przy neutralności dla komórek zdrowych, obecnie przygotowuje się do kolejnej fazy badań in-vitro oraz badań in-vivo.

Z kolei środowisko Luna jest wciąż w fazie beta rozwoju. Ale już teraz można pobrać z oficjalnej strony instalator i zacząć eksplorować jego możliwości. Dzięki programowi praca z różnymi rodzajami danych ma stać się prostsza i bardziej popularna.

Kto może aplikować? 

Każda młoda firma czy startup z Polski i wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Słowacja, Ukraina, Austria, Węgry, Estonia, Litwa, Łotwa, Rumunia i Bułgaria) posiadający dwóch założycieli (pow. 21 lat) i produkt mający element misyjności tj. działający w jednym z obszarów wielkich wyzwań (Global Grand Challenges), wpisujący się w misję Singularity University – amerykańskiego think tanku, organizatora konkursów GIC na całym świecie.

Dla jury bardzo ważny będzie zarówno sam produkt lub usługa i jego przełomowość jak
i team stojący za firmą. Dla Singularity University ważni są ludzie, wizjonerzy z odważnym podejściem do biznesu i myśleniem, które umożliwi prawdziwą zmianę na lepsze
 – mówi o założeniach Jowita Michalska, CEO Digital Univesity, wyłączny przedstawiciel Singularity University w Polsce.

Zgłoszenie wiąże się z przygotowaniem szczegółowego opisu projektu i firmy oraz przesłaniem wideo. W odróżnieniu od wymogów regulaminowych z ubiegłego roku zgłaszane przedsięwzięcie powinno być w pełni ukształtowane. Wysoko ocenianie będą projekty wykorzystujące technologię exponential, o dużym potencjale innowacyjności,
z możliwością rozwoju na skalę globalną.

Z warunkami udziału w konkursie można zapoznać się na stronie https://su.org/gic/poland-2019/ . Finał, na który zostanie zaproszonych maksymalnie 10 zespołów, odbędzie się  7 października w Google Campus w Warszawie, jako wydarzenie towarzyszące konferencji Masters&Robots, poświęconej nowym technologiom.

Uczestników konkursu będzie oceniać jury: Monique Giggy – Vice President, SU Ventures, Maciej Noga – HRTech Investor, Co-Founder of Grupa Pracuj, SHRM Member, Jarosław Sroka – Członek Zarządu KI One, Supreet Singh Manchanda – Managing Director of Raiven Capital.

Strategicznym partnerem konkursu jest Sebastian Kulczyk, międzynarodowy inwestor, absolwent Singularity University, prezes Kulczyk Investments i twórca Manta Ray Ventures, globalnego funduszu venture capital, inwestującego w innowacyjne firmy z sektora nowych technologii.

SingularityU Poland GLOBAL IMPACT CHALLENGE
7 października 2019

Miejsce: Google for Startups, Plac Konesera 10, Warszawa
Strona konkursu:www.su.org/gic/poland-2019/

Więcej informacji o konkursie:www.digitaluniversity.pl/global-impact-challenge-poland/
Zeszłoroczni laureaci:
www.digitaluniversity.pl/digital-news/kamil-adamczyk-zwyciezca-global-impact-challenge
www.digitaluniversity.pl/digital-news/luna-global-impact-challenge

Video zaproszenie do konkursu: Jowita Michalska / CEO Digital University https://youtu.be/VAEmWDO38-Y
Grupa na Facebooku: www.facebook.com/groups/global.impact.challenge.poland/
Organizator: Digital University www.digitaluniversity.pl

Digital University – organizacja, której nadrzędnym celem jest edukacja w zakresie innowacji i nowych technologii. Rozwija zdolności innowacyjne w organizacjach i wspiera rozwój umiejętności i kompetencji cyfrowych zgodnie z najnowszymi światowymi trendami technologicznymi.

Singularity University – inkubator biznesowy, który poprzez edukację i innowacyjne platformy przygotowuje najzdolniejszych światowych liderów do sprostania globalnym wyzwaniom dzisiejszego świata i pozwala zbudować lepszą przyszłość dla wszystkich.

Sebastian Kulczyk – lider młodego pokolenia polskich przedsiębiorców. Międzynarodowy inwestor. Jego pasją są projekty społecznie zaangażowane z obszaru szeroko pojętych nowych technologii, w szczególności z zakresu zdrowia, edukacji i infrastruktury przyszłości. Od 2013 roku zarządza międzynarodową firmą rodzinną, która łączy najwyższe standardy zarządzania biznesowego ze skuteczną działalnością dobroczynną w wymiarze globalnym.

InCredibles – wszechstronny, szyty na miarę program akceleracyjno-mentoringowy zainicjowany przez Sebastiana Kulczyka w 2017 roku, wspierający młode polskie firmy z obszaru nowych technologii.