Sodexo z nowym dyrektorem sprzedaży
Piotr Kaczmarski objął stanowisko dyrektora sprzedaży oraz funkcję członka zarządu w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, gdzie będzie odpowiedzialny za zarządzanie procesami sprzedażowymi i współtworzenie strategii firmy. Sodexo jako lider rynkowy konsekwentnie prowadzi transformację cyfrową, kształtuje trendy i wdraża nowoczesne rozwiązania. Doświadczenie nowego dyrektora sprzedaży wzmocni i przyspieszy realizację strategii dopasowanej do dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów.
Sodexo BRS Polska, jako lider polskiego rynku świadczeń pozapłacowych oraz ekspert w zakresie angażowania i lojalizowania klientów, kontrahentów i sił sprzedaży, prowadzi spójne i efektywne działania związane z cyfryzacją narzędzi motywacyjnych i lojalnościowych.
W odpowiedzi na rosnące znaczenie sektora e-commerce, popularność płatności bezgotówkowych oraz zmieniające się oczekiwania klientów spółka jako pierwsza wdrożyła przedpłaconą kartę zbliżeniową, płatności mobilne kartami przedpłaconymi, a także w pełni wirtualną kartę bez plastikowej formy. Obok tradycyjnych papierowych bonów i kuponów rozwinęła portfolio cyfrowych rozwiązań, które cieszą się zainteresowaniem wśród odbiorców z różnych branż i sektorów. Systematycznie rośnie liczba klientów, którzy wybierają karty przedpłacone zbliżeniowe i wirtualne Sodexo, doceniając wygodę, szybkość i bezpieczeństwo transakcji.
Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów Sodexo udostępnia również rozwiązania, które umożliwiają robienie zakupów online i zapewniają szybki dostęp do potrzebnych informacji, a także kontrolowanie wydatków i sprawne zarządzanie środkami poprzez wirtualny sklep Sodexo.pl oraz aplikację mobilną Sodexo dla Ciebie. Obsługa i promowanie partnerów biznesowych także w znacznym stopniu odbywa się w formie cyfrowej, a takie produkty jak e-nagrody i e-vouchery stanowią atrakcyjne narzędzia wspierające siły sprzedaży.
– Jestem przekonany, że ponad 20-letnie doświadczenie Piotra w międzynarodowym, bankowym środowisku oraz doświadczenie w obszarze digitalowej transformacji i zarządzanie procesem obsługi klienta przełoży się na przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej Sodexo oraz umocnienie pozycji firmy jako lidera rynkowego – mówi Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
– Piotr jest ekspertem w zakresie zarządzania sprzedażą w strukturach omnikanałowych, zarządzaniu relacjami z klientami, zarządzaniu ryzykiem oraz reinżynierią procesów sprzedażowych w bankowości detalicznej, SME oraz korporacyjnej, a także w obszarze usług finansowych.
Nowy dyrektor sprzedaży jest pasjonatem służebnego przywództwa oraz cyfrowej transformacji. Osiągnął wiele mierzalnych sukcesów w zakładaniu (Polbank EFG, Finamo), rozwoju (ING, Nest Bank) oraz transformacji instytucji finansowych (DNB, Nest Bank), ze szczególnym naciskiem na transformację cyfrową oraz obszar zarządzania biznesem i obsługę klientów.
Jego szerokie kompetencje obejmują m.in. takie obszary jak rozwój biznesu i zarządzania bankowością, w których pełnił funkcje dyrektora. Zanim dołączył do Sodexo, zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego obszarem sprzedaży i obsługi klientów, członka Executive Committee w Nest Banku, gdzie zarządzał również programem transformacji digitalowej banku – CyberNest.
W Sodexo Piotr Kaczmarski będzie odpowiadać za całość procesów sprzedażowych, z naciskiem na dopasowanie do zmieniających się potrzeb oraz preferencji klientów.
O Sodexo
Grupa Sodexo to światowy lider w zakresie rozwiązań podnoszących jakość życia. Od ponad 50 lat jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność, zaangażowanie i zadowolenie pracowników oraz partnerów biznesowych. Zatrudniając 412 000 pracowników w 55 krajach jest 19. największym pracodawcą na świecie. Grupa Sodexo świadczy usługi dla nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz usługi motywacyjne (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia ponad 100 milionów konsumentów.
O Sodexo w Polsce
Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce, od ponad 20 lat, odpowiada za transformację świadczeń pozapłacowych – wspiera firmy w motywowaniu, budowaniu zaangażowania i zadowolenia pracowników (Employee Experience) oraz wyznacza kierunek rozwoju narzędzi angażowania i lojalizowania kontrahentów, klientów i sił sprzedaży (Incentive & Recognition). Wyznaczając nowe trendy na rynku, spółka jako pierwsza wdrożyła m.in. przedpłaconą kartę zbliżeniową, płatności mobilne kartami przedpłaconymi, a także w pełni wirtualną kartę bez plastikowej formy.
Na szeroki wachlarz oferowanych rozwiązań, będących odpowiedzią na rzeczywiste potrzeby odbiorców, składają się od kart przedpłaconych wydawanych z polskim bankiem, nowoczesnych i bezpiecznych wirtualnych kart, przez szeroki katalog nagród, e-nagród i tradycyjnych kuponów aż po kompleksową obsługę złożonych rozwiązań motywacyjnych. Rzetelność i najwyższą jakość świadczonych usług docenili zarówno użytkownicy jak i eksperci branżowi. W Polsce z oferty spółki skorzystało 50 tysięcy zadowolonych Klientów i ponad 3,5 miliona użytkowników. Kartami przedpłaconymi wydanymi przez Sodexo wykonywanych jest nawet pół miliona transakcji tygodniowo!
Marka Sodexo otrzymała m.in. tytuł Business Superbrands oraz nagrodę Złota Jakość Roku, a Aon, światowy ekspert ds. zarządzania kapitałem ludzkim, przyznał Sodexo certyfikat najlepszego pracodawcy – Aon Best Employer™ na poziomie globalnym i lokalnym. Za ekspertyzą firmy przemawia nie tylko liczba zrealizowanych projektów, globalne doświadczenie, stosowane technologie, ale przede wszystkim dostęp do wiedzy na temat rzeczywistych potrzeb i motywatorów różnych grup odbiorców – pracowników, w tym sił sprzedaży, partnerów biznesowych, kontrahentów.