|

World Employer Branding Day Budapest 2017

Employer branding, czyli planowa budowa marki pracodawcy, jest coraz częściej postrzegany jako obszar strategiczny. Firmy mają coraz większą świadomość, iż działania te w obecnych czasach to po prostu konieczność.

Dla wszystkich odpowiedzialnych w firmach za ten obszar oznacza to konieczność podnoszenia kompetencji, ciągłe poszukiwanie inspiracji do tworzenia ­­kampanii wizerunkowych czy rekrutacyjnych, obserwowanie zmian i trendów m.in. w social media, podglądanie i czerpanie od najlepszych.

Dlatego już dzisiaj warto zarejestrować się na jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń employer brandindgowych na świecie: WORLD EMPLOYER BRANDING DAY 2017. To fantastycznie zapowiadające się spotkanie specjalistów zajmujących się EB odbędzie się 27-28 kwietnia 2017 w pięknym każdej wiosny Budapeszcie.

Zarówno agenda, jak i prelegenci dają gwarancję, iż będą to 2 dni pełne nowych idei, networkingu i inspiracji, oraz wielkiej porcji praktycznej wiedzy na światowym poziomie. Swoimi doświadczeniami podzielą się znakomici specjaliści, wśród których będą m.in.:

– Caoimhe Shepherd, Employer Brand Manager EMEA, Facebook

– Neil Chivers, Employer Brand & Marketing Manager, Virgin Media

– Lindsay Ross, Director, Global Employer Branding &Internal Communications, Tommy Hilfiger

– Brett Minchington, Chairman/CEO, Employer Brand International

– Helena Sjöberg, HR Lead Microsoft Sweden, Microsoft

– David Green, Global Director, People Analytics Solutions IBM

– Charu Malhotra, Head of Global Employer Branding & Talent Attraction, Ferrero

– Marlene De Koning, Senior Solutions Consultant & Teamlead, LinkedIn

– Anita Zvezdovics, Employer Branding Lead, Tata Consultancy Services

– Will Innes, Vice President, Cielo

Agenda konferencji skupia się wokół najważniejszych obecnie dla EB tematów, wśród których będą m.in. takie obszary jak strategiczna rola EB, integracja i zarządzanie doświadczeniami kandydatów, pracowników i klientów, analityka oraz ROI, konkurowanie o talenty w poszatkowanym cyfrowym świecie, sztuczna inteligencja, budowa umiejętności jako liderów zmian, trendy i przyszłość EB.  Konferencja to nie tylko prelekcje i wykłady.

Cały event składa się z czterech wydarzeń, które zapełnią uczestnikom czas od rana do późnego wieczora: międzynarodowy szczyt Employer Branding (cały dzień), cocktail party, networkingowy rejs po Dunaju oraz lunch uczestników i partnerów krajowych.  

Partnerem Krajowym tego wydarzenia jest polska agencja BrandandPeople, dzięki której można zarejestrować się na World Employer Branding Day 2017 ze zniżką w wysokości €100. Wystarczy podczas rejestracji https://www.eventbrite.com/e/world-employer-branding-day-27-28-april-2017-tickets-28882303748 podać kod promocyjny: brandandpeople. 

Więcej informacji o World Employer Branding Day na stronie organizatora

 Brandandpeople to polska firma, której celem jest wspieranie przedsiębiorstw i organizacji w zakresie budowy silnej i nowoczesnej marki pracodawcy. Firma oferuje działania we wszystkich obszarach employer brandingu, począwszy od badań i analiz, poprzez tworzenie EVP i strategii, po kampanie employer brandingowe. Klientami firmy są zarówno międzynarodowe koncerny jak i podmioty krajowe. Jako jedyna polska agencja należy do międzynarodowej sieci OneAgent Global. Dzięki temu uczestniczy w projektach międzynarodowych, jak również trzyma rękę na pulsie trendów i zmian w zakresie employer brandingu.

Dowiedz się więcej o polskiej firmie Brandpeople tutaj.

Przeczytaj też:

Employer Branding to nie rekrutacja?