Younicorn: nowa inicjatywa na rynku doradztwa dla firm
Personal Brand Institute zmienia nazwę na Younicorn i rozbudowuje portfolio usług. Zmiana nazwy jest efektem rozwoju firmy oraz rozszerzeniem działalności – oprócz doradztwa w obszarze marki osobistej, obejmuje wsparcie doświadczonych praktyków m.in. w zakresie zarządzania przez wartości, budowania kultur angażujących pracowników, rozwoju komunikacji i przywództwa.
Younicorn (wcześniej Personal Brand Institute) to strategiczny butik doradczy, oferujący wsparcie doświadczonych praktyków we wdrażaniu procesów biznesowych w zakresie zarządzania przez wartości, budowania kultur angażujących pracowników, rozwoju przywództwa i komunikacji opartej na zaufaniu. Twórcami Younicorn są Joanna Malinowska-Parzydło i Marek Parzydło.
– Jesteśmy praktykami, którzy po latach pracy w korporacjach i firmach z różnorodnych branż – od badań, przez nowe technologie i media – stworzyli butik doradczy. Projektujemy rozwiązania jak najwięksi gracze, oferując jednocześnie zwinność startupu i korporacyjny profesjonalizm w działaniu – wyjaśnia Marek Parzydło, Prezes Zarządu i Executive Partner Younicorn. – Co nas wyróżnia? Głęboko wierzymy, że firma to nie tylko formuła biznesowa, ale przede wszystkim kapitał społeczny, który chcemy skutecznie rozwijać u naszych klientów, traktując wartości, zaangażowanie i świadome przywództwo jako klucz do budowania unikatowych firm i przewag konkurencyjnych – dodaje.
Portfolio usług Younicorn obejmuje doradztwo w takich dziedzinach jak zarządzanie przez wartości, rozwój przywództwa i zaangażowania, kultura organizacyjna czy marka liderów. Dodatkowo Younicorn projektuje dopasowane do potrzeb poszczególnych firm strategie personalne, programy mentoringowe i coachingowe, komunikację wewnętrzną i doradza, jak integrować zespoły wokół wspólnych celów i wartości.
– Styl naszej pracy określają wartości, wśród których są etyka i profesjonalizm, odwaga i innowacyjność, wzajemne zaangażowanie, uważność dla potrzeb klienta, otwarta komunikacja oraz dbałość o długoterminowe rezultaty. Czujemy puls firm i liczymy „miękkie” aspekty zarządzania: ludźmi, komunikacją, marką przywództwa. Nie „zbawiamy” klientów, ale oczekujemy zaangażowania we wdrażanie wypracowanych rozwiązań – uważnie słuchamy i uczymy liderów, jak angażować pracowników – dodaje Joanna Malinowska-Parzydło, Executive Partner Younicorn.
Dowiedz się więcej o firmie.
Czytaj też:
- Integrujemy, czyli łączymy światy pracownika i pracodawcy oraz partnerów biznesowych. Wywiad z Cezarym Maciołkiem, prezesem Grupy Progres
- FacebookTwitterEmail
- Polacy popierają strajkujące grupy zawodowe. Aż 61% wierzy w skuteczność protestu. Wyniki badania